lördag 26 april 2014

Laddar!

Imorgon går årets första lopp för min del och jag är taggad! Inte för att jag inbillar mig att tiden kommer att bli super eller så. Utan för att vädret verkar bli strålande och med mig på banan kommer jag att ha både make och äldste sonen. Ser fram emot en härlig dag i solen och löparspåret. Planerar också att inte ramla, utan istället glida fram snyggt och smärtfritt.


Morgondagens outfit är planerad som ovan, vilket faktiskt gör mig lite extra glad. Tänk att det kommer vara så varmt att jag kan springa i linne och kjol!
Kjolen är förövrigt ett fynd från intersport, endast 299 kr kostade den och jag hittade den av en ren tillfällighet.  Klänningen jag skrev om för ett tag sedan kom på posten som det var tänkt,  men var tyvärr väldigt märklig i passformen (ser ut som du tagit på dig en av Englas balettklänningar! Var makens omdöme). Så den åkte tillbaka med vändande post.

Såg också att H&M har utökat sportklädessortimentet. De har en blå "tennisklänning" som jag beställt.  Återstår att se hur den passar,  men funkar den är den ett fynd!  249 kr!

Nåja,  håll tummarna för mig imorgon.  Jag lär inte slå vare sig sonen eller maken, men va sjutton; jag springer ju ändå bara för medaljen!

1 kommentar:

  1. Yyeeeaaaayyyyy!!! Hejja dig!!!

    Riktigt snygg kommer du ju vara också!!

    Hoppas du får riktigt kul o att benen känns pigga!!

    Kram J

    SvaraRadera