onsdag 16 april 2014

Fråga hur det gick!

Denna vecka är lite annorlunda mot vanliga veckor. Det är ju som bekant påskveckan och då är barnen lediga och inget riktigt sig likt. Så lite svårt att få tid till löpningen.  Men,  jag är en planerare av rang så jag finner på råd.

För att få till en tur till innan jag åker mot Uppsala på fredag funderade jag först på att springa hem från jobbet i morgon, eller kanske till och med till jobbet? Men jag kom snabbt på bättre tankar.  Jag SKA ju vara rädd om mitt vänstra knä så 16 km asfalt går bort. Men sen kom jag plötsligt på att det ju finns ett terrängspår nära mitt jobb! Där lär finnas ett av Jönköpings finaste milspår så det kan ju vara värt att testa.  Det lär även vara ordentligt backigt så det blir nog en utmaning.

Så,  idag har jag rekat duschmöjligheterna på jobbet och planerar att ta bilen dit i morgon och springa 10 km spåret före jobbet. Eftersom jag tar bilen kan jag ju ta med mig frukost och ombyte också.

Fråga mig hur det gick sen!  Så jag inte vågar banga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar