tisdag 8 november 2011

Lite ledsen

Igår var en tung dag. Var sådär morgontrött som man kan vara en måndag efter att det varit lov, dessutom fick jag en tråkigt besked. Det var ganska oväntat också så musten rann liksom ur mig. Gick och la mig tidigt men sov inget vidare. I dag är det tjock dimma och energin kom väl inte precis tillbaka. Jag brukar vara positiv och optimistisk, det är jag väl i viss mån i detta fallet med. Men jag är less. Så otroligt less. Har mest lust att bädda ner mig i soffan med en kopp the och bara slötitta på TV, tills detta har löst sig. Men på det viset löser sig inget.

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig, men jag tror ändå att detta kommer att lösa sig till det bästa. Har två möjliga lösningar på gång, varav den ena är bättre än den andra. och OM det blir på det bättre sättet, ja då blir det verkligen bra och då har ingenting varit för gäves. Så just nu hoppas jag på det. Jag tror dessutom att det finns en god chans att det blir så.

Så hjälp mig gärna att be för detta. Eller håll en tumme, eller tänk en tanke. Vilket du tror fungerar bäst.

Samtidigt kan man sätta detta i perspektiv. Detta problem är ingenting i jämförelse med vad många andra får brottas med. Så jag överlever. Det kommer att gå, detta också. Även om det känns lite motigt just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar