torsdag 24 november 2011

Hatar palmer!



I morgon är min lediga dag och planen var att jag skulle fixa lite adventsmys här hemma. Men jag får plötsligt sån panik på alla fula palmer vi har! Hela 7 st! Och ja, de är inte särskilt snygga. Dessutom stör jag mig nåt enorm på att det är så brunt överallt hemma. Usch usch. Blir ju inte alls sådär julfint med allt det där bruna! Skulle verkligen vilja ha ett hem som går mer i vitt. Då skulle man ganska enkelt kunna låta hemmet gå i rött och vitt över julen.

Nu håller vi ju på att renovera badrummet, så resten av huset får ju såklart vänta. Hoppas att jag ändå lyckas få till lite adventsmys här hemma. Det har ju fungerat tidigare år, men jag gillar INTE det bruna. Kommer aldrig att göra. Hur tänkte vi egentligen när vi målade en hel vägg mörkbrun?!

Nej, ge mig ljus, ge mig värme, ge mig VITT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar