fredag 7 oktober 2011

Tjejhelg 2.0

Männen i mitt liv har dragit norrut för att liksom göra annat än att umgås med tjejer. Så jag och Engla får roa oss på egen hand. I kväll har vi planerat fredagsmys med godis och idol. I morgon blir det Smurfarna i 3D på bio. Ja, ni märker ju. Det går ingen nöd på oss!

Fick dessutom oväntat besök så här på kvällskvisten! En god vän var i närheten och kom och knackade på. Älskar sånt! Spontanträffar är liksom så trevliga i all sin enkelhelt! Så nu vet ni. Jag tar inte illa upp om man oanmäld kommer och knackar på dörren. Bara eventuella gäster tar det som det är. Lite rörigt, kanske mitt i middan. Det gör inte mig något!

Så det blev helt oplanerat en kopp kaffe med en vän vid matbordet.



Mycket bra början på en helg som föregåtts av en rolig men intensiv vecka. :-)

Trevlig helg Y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar