torsdag 20 oktober 2011

Ebba sticker

Nu är det helg! Ja, kanske inte för alla, men för moi! Efter en intensiv vecka med två dagars läkarmottagning och två dagar med hälsosamtal och vaccinationer så känner man sig rätt så mör! Det är roligt och otroligt givande att träffa alla dessa barn och föräldrar, men man blir ganska trött! Dessutom sov jag dåligt i natt på grund av igentäppt näsa. Ja, jag antar att jag får skylla mig själv, blötte ju ner mig nåt alldeles hemskt i går. Förkylningar brukar ju gilla att bryta ut när man inte tagit så väl hand om sig.

Nåja. Nu är det i alla fall helg. Ledig dag i morgon, då väntar lite shopping på stan (det blev ju plötsligt både kallt och blött och barnen har vuxit ur fjolårets kläder) och sedan lunch med en vän. Hade kanske tänkt hinna städa lite här hemma också. Men mest av allt tänker jag njuta av att vara ledig på en helt vanlig fredag!

På återseende mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar