torsdag 27 oktober 2011

Egen tid.

Efter en arbetsvecka är lilla Ebba slut, trött och färdig.
Då passar det bra med lite egen tid. När barnen äntligen har varit färdigt på sina aktiviteter, gjort läxor och tagit kvällsmacka och tillslut gått och lagt sig. Torsdagskvällar är väl egenltigen min fredag. Hur folk orkar med att ha fredagsmys efter en lång arbetsvecka där man jobbat även hela fredagen fattar jag inte. Jag orkar definitivt med fredagsmys, men det är ju för att på "min" fredag kan jag slå mig till ro i soffan, äta nåt gott och titta på ett eller ett par (ja, vem lurar jag nu, brukar bli knappt ett pga att jag somnar...) avsnitt av Ally Mcbeal. Jag köpte de två första säsongerna för ett tag sen och tittar nu igenom dem. Perfekt som avkoppling faktiskt.



Så nu vet ni var ni har mig på torsdagskvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar