tisdag 17 juni 2014

smaken är som baken



Tänk vad smaklökarna kan ändras! I vintras beslöt jag mig för att "sockerfasta" och sedan har jag egentligen inte börjat äta sött igen (med undantag för nån liten chokladbit då och då och nån bit tårta vid väl valt tillfälle). Så blev då denna dag lite dum, fick bara i mig en ägglatte till frukost (1 ägg, kokosfett och kaffe som mixas). Jag hade inte någon jätte stor lunchlåda med mig heller så idag på em blev jag faktiskt lite småsugen på nåt sött. En kollega erbjöd en banan och jag tackade glatt ja. Tog en tugga och sedan en till. Men usch så söt den var!  Tidigare har jag då aldrig upplevt att något kan vara för sött,  men detta var verkligen det!  Så,  två tuggor banan botade sötsuget och gav alltså upphov till dagens andra inlägg.

Så kan det gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar