tisdag 13 maj 2014

Upp som en sol. ..

Taggad av gårdagens löptur kunde jag helt enkelt inte låta bli en morgontur idag också.  Blev sugen på att springa en terrängbana här i Bankeryd som min löparkompis pratade om.  Fick ihop hela 6 km på den 3 km långa banan.  Hur nu det gick till,  gissar att jag sprang lite fel för jag såg inte så många markeringar för banan längs vägen.  ;-)

Nåja,  det var väldigt skönt med en morgontur, det var x faktiskt ganska längesedan.  Tyvärr orsakade ju den turen ny smärta i mitt vänstra ben.  Vad är felet?! Ska man inte kunna springa lite lätt två dagar på taken nu?  Eller vad?  Fruktansvärt irriterande!  Jag fattar inte vad det är heller,  för det är inte benhinnorna, och inte likt nåt annat jag känt Ivan helhet.  Diffus men mycket kännbar smärta i fram för allt underbenet, men det liksom strålar lite uppåt också.  Prutt och skräp!

Tänker ignorera detta elände och köra på som vanligt.  Jag mår dåligt av att v inte springa,  så är det!  Blir sur och grinig.  Så en dag ger jag mitt ben att sluta bråka med mig,  den ska jag definitivt springa på torsdag.  Så det så!

Någon kunnig som har någon idé om vad det kan vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar