fredag 2 december 2011

Kalendrarna i gång!

Denna vecka har jag haft mycket att stå i! Mycket att klura på på jobbet, varit på anställningsintervju och ja, jag blev erbjuden jobbet! Om inget dramatiskt inträffar så fortsätter jag att jobba som skolsköterska i minst ett år till. SÅ skönt att detta löste sig! Förstod nog inte riktigt hur stressad jag var över detta innan. Men lugnet som följde jobberbjudandet talar för sig själv. Jag var nog en aning stressad över det!

Sen har ju alla kalendrar dragit i gång, med besked. årets Tv-kalsnder tycker jag verkar väldigt mysig. Båda morgnarna hittills har jag och barnen suttit bänkade med tända ljus och allt. MYS!

Även min julswapp är i igång. Detta är vad jag fått hittills:


I går fick jag tre röda träbosktäver: J, U och L.Och i dag fick jag G, O och D. Så fina! :-) Känns som det kan bli en bra december detta. :-)

I dag är jag ledig och funderar på att traska till affären och köpa lite ingredienser  så ja kan börja med julbaket... :-)

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar