onsdag 20 juli 2011

Ett inlägg!

Blev visst lite stiltje! Men jag försäkrar dig, du som eventuellt läser detta. Jag kommer att bli mer aktiv. Min andra blogg retar mig nämnligen till vansinne! Framförallt när det gäller bildhantering. Det tar ungefär 100 år för en bild att laddas upp. DVS OM den över huvudtaget kommer upp. Oftast så hänger hela sidan sig innan jag kommit så långt. Så får man börja om från början. Eller strunta i bilderna och blogga utan. Men hur kul är det? Inte kul alls! Det är ju bilderna som gör bloggen! Sen är det då denna blogg. Som finns, men som behöver fixas till. Känns lite motigt måste jag säga. Är väldigt nöjd med layouten på den andra och skulle vilja ha nåt liknande på denna. Men det är maken som fixat det och med tanke på att vi knappt ses när han ju inte längre har semester så känns det lite... Hmmm... Omöjligt att få hjälp där.

Och så ska jag ju lära mig hur allt funkar med denna blogg! Men det kanske kommer. När höstmörkret sänker sig och blogglusten spirar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar