torsdag 8 september 2011

Stiltje

Önskar det fanns nåt roligare att säga än att det är jobb och nekad åtkomst till familjens dator som vore orsak till bloggpausen. Men nu är det ju så. Vi har en ny Mac som maken har mycket svårt att slita sig ifrån, vilket resulterar i att jag inte kan sitta vid den. Jag är heller inte särskilt intresserad ska väl tilläggas. Efter intensiva jobbdagar med mycken datatid är kanske inte just datorn den plats jag längtar till när jag kommer hem. Så... Jag lever. Jag andas. Jag jobbar och skjutsar barn hit och dit. Packar gympapåsar, påminner om läxor och lagar mat. Nån liten stund där emellan läser jag lite, tar ett bad eller virkar, joggar, promenerar eller sover. Nej. Datorn har inte någon hög prioritet just nu.

Är fullt upptagen med livet.

And I just wouldn't have it any other way!!

På återseende. Kanske är jag tllbaka. Förr än du anar! I kväll, imorgon., nästa vecka eller.... Ja, ni fattar va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar