onsdag 2 november 2016

Varm löpartröja

Jag har länge, under några år sprungit i en lite varmare löpartröja från H&M när det varit kallt ute. Den är skön och snyggt rosa med reflexer både bak och fram. Men nu tror jag den har gått sin död till mötes. Den stinker. ja TOK STINKER! Och nej, det fungerar inte med 24% ättika, frysen eller något annat. Den stinker likväl när den blir kroppsvarm.

Nu har ju jag inte några större problem med att andra eventuellt tycker att jag luktar illa, för jag springer oftast själv i skogen och där stör ju inte det någon. Utom möjligen att det kan skrämma iväg en och annan älg kanske. Men JAG står inte ut med stanken!

Så, nu är jag på jakt efter en ny tröja. H&M har tyv
ärr inte kvar den snygga tröjan och jag tycker inte om att lägga flera hundra på en löpartröja. Fast, det kanske är just det man ska göra för att slippa problemet med lukten?

Denna tröja tycker jag ser och verkar lovande. Men kostar nästan 800... Från Craft. Men det kanske är vad man får betala...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar