lördag 25 februari 2012

Nostalgi!



I april ska jag gå på konsert. Och inte vilken konsert som helst, utan Steven Curtis Chapman kommer till Jönköping!

I unga år var hans skivor de mest flitigt spelade hemma hos mig. Jag sitter nu och lyssnar på gamla klassiker på spotify. Låtarna är precis så bra som jag minns dem och kryddar man dessutom med lite nostalgi så fattar ni ungefär var jag befinner mig. Dessvärre lär han väl inte köra en massa gamla låtar på konserten. Ser ju att han släppt en hel massa skivor efter den senaste som jag kan alla låtar på....

Hur som helst, låtar som "For the sake of the call", "Dive" och "Busy man" håller definitivt fortfarande! Leta fram honom på spotify så förstår ni vad jag menar!

Så länge får ni hålla tillgodo med denna:

http://www.youtube.com/watch?v=nrWMBC6yoME&ob=av2e

Det är en av hans nyare låtar. Inte dålig den heller!

1 kommentar:

  1. Är det sant???!! Kommer han till Sverige?!!! Oj, det här måste kollas upp :D

    SvaraRadera