tisdag 26 mars 2019

10 månader mot 10 mil

Skrev för en tid sedan om att följa en plan. Att jag är ganska dålig på det och istället bra på att vara impulsiv, Det ÄR jag bra på. Men, sedan i oktober har jag följt ett träningsprogram. Det är ganska heltäckande båda vad gäller träning, kost och mindset.


Jag har fått mycket träning i att hålla mig till planen. Det tar fortfarande emot ibland att planera in passen för veckan som kommer. Men jag gör det. Och oftast genomför jag passen också.


Det har gått lite upp och ner med hur bra jag följt programmet, men det är i alla fall en ryggrad av struktur i min träning som inte funnits tidigare.


6 månader av 10 har snart gått. Tänk, vem hade kunnat tro det?


Jag tänkte att jag skulle försöka få lite liv i den här bloggen igen. För vilken gång i ordningen vet jag inte.


Tilltalas av att skriva ner mina tankar och funderingar och en blogg är ju ett perfekt sätt.


Häng med vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar